PSP2 Przysucha  
Na stronie

Wszystkich wejść
Otrzymaliśmy
4390847
odsłon strony od
Dane adresowe
Zespół Placówek
Oświatowych
26-400 Przysucha
ul. Skowyry 41
tel. (048) 675 36 60

W skład
Zespołu Placówek Oświatowych

wchodzą:

Publiczna Szkoła
Podstawowa Nr 2


Samorządowe
Przedszkole Nr 3


kontakt z administratorem:
zpoprzysucha@interia.pl





Szkolne dokumenty

Do pobrania
Plan lekcji

Podręczniki

Wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola

Oświadczenie o dochodach

Wniosek o przyjęcie dziecka do przedszkola
na dyżur wakacyjny


Wniosek o przyjęcie dziecka do świetlicy

Wniosek o przyjęcie dziecka do szkoły
(oddział przedszkolny)


Wniosek o przyjęcie dziecka
do pierwszej klasy


Zgłoszenie kandydata do klasy pierwszej

Uchwała nr XXIV/117/2017
RADY GMINY I MIASTA PRZYSUCHA
(w spr. określenia kryteriów rekrutacji do klas pierwszych)


Uchwała nr XXIV/118/2017
RADY GMINY I MIASTA PRZYSUCHA
(w spr. określenia kryteriów rekrutacji do przedszkoli i oddziałów przedszkolnych)


Zarządzenie nr 30/2017
Burmistrza Gminy i Miasta Przysucha
(w spr. ustalenia harmonogramu w post. rekrutacyjnym)


Zarządzenie nr 31/2017
Burmistrza Gminy i Miasta Przysucha
(w spr. określenia wzoru wniosku o przyjęcie do oddziału przedszkolnego)

Z historii liczb całkowitych
Wysłano dnia 28-03-2017 o godz. 21:45:12 przez zpo
 Dnia 17marca 2017r. odbyła się w kl VIa  lekcja otwarta z matematyki we współpracy z kołem polonistycznym  na temat: "Powtórzenie wiadomości o liczbach  całkowitych”. Zajęcia poprowadziła pani Alina Włodarczyk. Lekcję obserwowała pani dyrektor szkoły Ewa Kania oraz nauczyciele PSP nr2 w Przysusze. Na początku zajęć grupa  uczniów przedstawiła inscenizację pt. "Z historii liczb całkowitych”. Uczniowie przypomnieli możliwości wykorzystania tych liczb w życiu codziennym, zapoznali z faktami historycznymi wprowadzania liczb całkowitych oraz poznali postać Newtona, w którego świetnie wcielił się Jakub Polak. Obecnie metoda dramy jest popularną metodą nauczania, zaliczaną do metod aktywizujących. Metoda ta polega na utożsamianiu się ucznia z określoną postacią-nauczyciel przydziela role uczniom lub grupie uczniów, mile widziane są rekwizyty, np. tabliczki emblematy, itp.. Analizowane problemy rozwiązuje się uczestnicząc w improwizacji, fikcji dramatycznej. Uczniom bardzo podobała się taka forma lekcji. Dzieci pracowały bardzo aktywnie, wykazywały się umiejętnością logicznego rozumowania oraz wyciągania wniosków. Na zakończenie pani Alina Włodarczyk podziękowała uczniom za twórczą i pełną zaangażowania pracę.
Barbara Pawul



 
Pokrewne linki
· Więcej o
· Napisane przez zpo


Najczęściej czytany artykuł o :
Pożegnanie szóstoklasistów

Oceny artykułu
Wynik głosowania: 5
Głosów: 2


Poświęć chwilę i oceń ten artykuł:

Wyśmienity
Bardzo dobry
Dobry
Przyzwoity
Zły

Opcje

 Strona gotowa do druku Strona gotowa do druku

 Wyślij ten artykuł do znajomych Wyślij ten artykuł do znajomych

Komentarze są własnością ich twórców. Nie ponosimy odpowiedzialności za ich treść.

Komentowanie niedozwolone dla anonimowego użytkownika, proszę się zarejestrować

Helius theme converted to PHPNuke Platinum by Sean Pirie
PHP-Nuke Copyright © 2004 by Francisco Burzi. This is free software, and you may redistribute it under the GPL.
PHP-Nuke comes with absolutely no warranty, for details, see the license.
Powered by TURBO NUKE PL

Tworzenie strony: 0.05 sekund

:: Helius phpbb2 style by Trushkin.net :: PHP-Nuke theme by www.nukemods.com ::